Tisztelt Ügyfelünk!

Örömmel tájékoztatjuk, hogy elindítottuk Fogyasztóink idejét és energiáját kímélő elektronikus ügyfélszolgálatunkat.
Mostantól a hagyományos – személyes, telefonos és levelezés útján történő – kapcsolattartás mellett az elektronikus úton történő gyorsabb és kényelmesebb ügyintézési módot is felajánljuk Fogyasztóink részére, így szolgáltatásainkkal kapcsolatos ügyeiket otthonról számítógépen keresztül vagy akár okostelefonjaikról intézhetik.

Az új, elektronikus ügyfélszolgálati rendszerünket a korábban működő, webes mérőállás bejelentő rendszerhez használatos e-mailcímével és jelszavával veheti igénybe!
Új felhasználóink pedig a regisztráció gomb megnyomásával gyorsan és egyszerűen csatlakozhatnak.

Eddig csupán mérőállás bejelentésre kínáltunk lehetőséget weboldalunkon, mostantól viszont a következő szolgáltatásokat is igénybe vehetik:

  • Személyes adatok megtekintése, módosításának kezdeményezése
  • Levelezési cím módosítása
  • Aktuális egyenleg lekérdezése, tartozásigazolás kérése
  • Vevői folyószámla kivonat megtekintése
  • Számlamásolatok (tájékoztatási célú számlaképek) megtekintése
  • Hiteles (eredetivel egyező) számlamásolatok postai úton történő megküldésének igénylése
  • Részletfizetés igénylése.

Online ügyfélszolgálatunk a nap 24 órájában rendelkezésre áll, nincs ügyfélfogadási időhöz kötve, biztonságos és teljesen díjmentes, e-szolgáltatásaink körét pedig folyamatosan bővítjük.

Az online felület működésével kapcsolatos véleményüket, javaslataikat az ugyfelszolgalat@erdivizmuvek.hu e-mailcímre várjuk, de az elektronikus ügyfélszolgálati felületünkön is lehetőséget biztosítunk véleményük jelzésére.
Észrevételeik megküldésével Önök is hozzájárulnak az ügyfélszolgálati rendszer hatékonyabb működéséhez.